(#1275) 2010. február 28., vasárnap
Ennek is el kellett következnie. Vasárnap reggel mosogatás, aztán hogy megvan a lista, bolt... A szokásos – de az nem szokásos, hogy mire feljövök, mondják, nincs net... Soha jobbkor, mi a fenát csináljak ha vasárnap kora délelõtt szál ell.
Elsõ kõrben az, ami csak varázslat, de hát kell az ember lelki nyugalmához: elõbb a „modem” (NT inkább) reset, persze semmi, csak nem villog az online led... Utána a router reset, na ha a „modem” nem kapcsolódik akkor ezzel sokat nem érek...
UPC-nek egy fekete pont...
Elõkotortam a legutóbbi számlát, ezen van telefonszám is, ügyfélazonosító is. UPC-nek egy piros pont (habár ha soha sem lenne baj vele, akkor kit érdekelne...) Totál esélytelen, a Fibernet-eseket valami világvégi számon lehetett elérni, az automata örömteli hangon közölte milyen öröm nekik az én hívásom és ismételjem meg mondjuk pünkösdkor. A hívás után a szokott audió menü (de utálom), bár nem sok szinttel... Na jó, ezért is kijár egy pirospont... Az elsõ élõ hang bemutatkozik (ezért nem jár pirospont, ez ma már alap), aki javasolja, áramtalanítsam a „modem”-et és ha van a router-t. Na hja, ezen már túlvagyok... A hang kicsit várakozik, majd azt mondja, a „modem” valóban nem látszik. Ha kamuzott, akkro életszerõen csinálta, ha tényleg tesztelte akkro meg ezért: jár mégegy piros pont... Tenni azonban nem tud velem semmit, kapcsol a technikaiaknak. Ajaj, hát miért nem egybõl ezt tette, avagy ez az a szint ahol epattntják a 0.9 verzióju bitbûvész lúzereket? Na jó, ezért nem adok fekete pontot, de mégis miylen már ez... OK, a technikai okos elkezdi megint ugyanazt, az áramtalanításos mókát na na, azért ez ezen a szinten mér sértés – OK, egy fekete pont ezért jár. A vége az, hogy felveszi a hibajegyet, kijönnek majd. Hát, nem vagyok vidám, de OK, egy halovány sápadt rózsaszín pont ezért jár... Vasárnap reggel – keddi idõpontot adnak.
Hidegzuhany...
Eddig nem lesz net? Na neee... Egy sokköbméteres fekete pont! Minimum!
Majd felrobbantam mérgemben, alig tudtam visszatartani magam, hogy csúnya szavakat ne mondjak – de hát ez a vonal másik oldalán nem személyeskedés a részérõl, minek szidni az anyukáját (pedig oylan jólesett volna...)
Számoltam magamban 10-ig, meg aztán 110-ig, aztán utánanéztem, hol jön be az az átokverte kábel. A koax... annak idején, amíg az OBSERVER még az Üllõi utpn volt, kicsi volt és koac hálózata volt, de hányszor volt a helyszíni hibaelhárítás elsõ lépése az, hoyg bontottuk majd újra csatlakoztattuk a vezetéket és olykor ez még segített is. Ennyit most is meg tudok tenni – ha semmit sem használ, akkor is levezetem a dühömet... Bontom, visszateszem a csatlakozót... Kis idõ után a modem helyreáll... Online...
Azannya... Ennyi volt? És ezt a help desk nem tudta volna javasolni? Ezmiatt képesek lettek volna egy pasit idevezényelni? Mennyivel olcsóbb lenne tapasztalattal tanácsot adni? Na mindegy, ez az õ dilguk, az enyém meg az, hogy esetleg erre figyelni kell, ez okozhat ilyet – és nem kell a telefon túloldalának bedõlni, ha megteszem két napig nincs net
Mondjuk akkor nem írkálok össze ennyi hülyeséget... (Az UPC meg kcisit több fekete ponttal jött ebbõl ki, bár ha ez a Fibernet lett volna, élõ emberrel nem tudok beszélni... Nem tudom, különbség-e, mindegy...)