Kettő napja volt órám a sajátjaimmal, a tizenegyedikesekkel. Az első informatika szóbeli tételből írtunk dolgozatot (írtak ők – nekem „csak” a javítás maradt bár lehet, ez nagyobb szenvedés volt mint megírni nekik), és nagyon tanácstalan vagyok. Őszintén értékelve a 19 dolgozat 19 elégtelen lenne és kész. De hát ilyet nem lehet tenni, ennek az az üzenete hogy ezt a tananyagot, akármi is tesznek, meg nem tudják tanulni. Ez pedig nagy hiba...Tetszett nekem vagy nem, a legjobb közepest kapott, páran akik kicsit (de csak kicsit) voltak gyengébbek, kettest... Sajna a többi és még ez is a csoport fele, elégtelent. Ez van! Másfelől meg soha meg nem fogják az elméletet tanulni a nincs olyan üzenete az értékelésnek, hogy amit kell azt kell, hogy a lustaság, a semmittevés és a kamaszos nemtörődömség nem vezet jóra... Ma lesz velük smét órám, ma repetázunk, megint nyomunk egy elméleti dolgozatot. Legutóbb, pont azon az órán, pont azután hogy a most kijavított pocsék dolgozatot elkövették, nos akkor már nem csak azt voltak hajlandóak leírni amit én a táblára (a szemtelenebbje olykor még azt sem), hanem azt is amit diktálok. Azaz úgy látszik, az üzenet célba ért...
Üzenet...
2008.11.14. 07:07 kdorozs
Szólj hozzá!
Címkék: oktatás informatika dolgozat iskola elmélet lusta érettségi nevelés tétel elégtelen Üzenet Fáy
A bejegyzés trackback címe:
https://kdorozs3.blog.hu/api/trackback/id/tr845896972
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
