(#1550) 2010. október 20., szerda
(megint tervezés) Itt már írtam egyszer arról, milyen jól ki lehet gondolni, mit is csináljon egyik-másik csoporttal az ember az órán… Most is… Ma csak a kicsikkel találkozom, tegnap egy HTML feladatot csináltunk velük. Persze alaposan túlméreteztem, ráadásul hetedik órában szétszórtak, a vége az lett, hogy a feladatnak talán ha harmadát megcsináltuk. Végül is mindegy, a HTML készítést azt jól gyakoroltuk, felidéztük, az óra stratégiai célja teljesült ha a taktikai (a WEB lap elkészítése, befejezése) nem is. Mára prezentáció dolgozatot terveztem. Ma megint jön Viloetta (úgy volt, tegnap is, de azt hiszem megijesztettem a HTML-lel :))
Hétfõn is õ íratta volna meg a srácokkal a dolgozatot – csak az Elektromos Mûvek ezt kicsit másként gondolta, az óra felében egészen egyszerûen elment az áram! Szegény tanárnõ, alaposan kijut neki abból, miként kezelje órán az ember az ilyen helyzeteket: amikor a nagy csoporttal elõször voltak hospitálni, pontosan ilyen szitu volt azzal, hogy akkor egész délelõtt nem volt áram, az egész óra szárazedzés volt. Hátfõn csak a fele. Nem nagyon tudott mit kezdeni a srácokkal, nem tudom, hogy jól tettem-e, de átvéve tõle az irányítást az óra hátralevõ részét a kettes és a tízes illetve a tízes és a kettes számrendszerek közötti átszámításra fordítottuk… Jobb híján…
Remélem, ma nem kelt feszültséget hogy nem lesz feszültség :) (OK, ez rém gyenge szójáték, de hajnalban csak ennyi telik :))