(#x1110) 2009. október 17., szombat
Szombat, megint munka. Szerencsére :) Ma a fõiskolásokkal, az elsõ évesekkel „Operációs rendszerek” c. tárgy, ebben vana elmélet is, gyakorlat is. A foglalkozás azzal kezdõdik, hogy az elõzõ, az „Információelmélet”c. Tárgyból felmérést írnak a hallgatók. Ez nem ideális, mert csökkenti azt az idõalapot amit erre a tárgyra fordíthatok, de nincs jobb ötletem... Ezt most két részletben csináljuk, hiszen most csak a csapat, az évfolyam fele van itt (kevesebb, mint a fele, mert többen megijedtek, hogy egy hét nem lesz elegendõ nekik megtanulni az elmúlt heti tananyagot). Nyolcan vannak az elsõévesek és egy másodéves kollegina, aki más felsõoktatási intézetbõl jött át és ez a tárgy (is) hiányzik neki. Kilenc fõ...
EJF, elsõ évfolyam, pontosabban az évfolyam kevesebb mint fele: az „Operációs rendszerek”c. Tárgy foglalkozásának elején az „Információelmélet” c. tárgy anyagából rövid számonkérés...
EJF, elsõ évfolyam, pontosabban az évfolyam kevesebb mint fele: az „Operációs rendszerek”c. Tárgy foglalkozásának elején az „Információelmélet” c. tárgy anyagából rövid számonkérés...
Az elsõéveseknek három informatika tantárgyuk van, az elsõ kettõ elméleti. Az elsõ alapozó, azzal nincs is semmi baj, hanem a második, az „Információelmélet”, hát nem tudom az miért kell... Mindegy, ha kell akkor kell, a tárgyat feldolgoztuk, a számonkérés megvolt – a képeken ez látható – és a harmadik, a szombaton feldolgozott tárgy ezekkel ellentétben inkább gyakorlati. Itt is van elmélet, ezt igyekeztem a gyakorlat szempontjából súlyozott részekbõl összerakni és a foglalkozás kétharmadát gyakorlattal töltöttük el. Azt nem tudom, ezután a hallgatók magabiztosabban kelelnek-e majd mappákat, állományokat, de remélem – ez ugyanis fontos lenne...